Concepten met een doel
Elke actie of strategie verdient een krachtig concept. Concepten zijn de realistische en uitvoerbare interpretatie van een communicatie strategie. Concepten hebben tot doel de input te verstrekken voor het creatieve proces. Richtlijnen of grenzen waarbinnen creatie zich moet houden. En dat zonder het creatieve proces te beïnvloeden.
In de concepten worden middelen, om doelstellingen te bereiken, tegen elkaar afgewogen. Welke communicatie middelen moeten worden ingezet om doelgroepen maximaal te bereiken. Dit alles binnen het kader van de vooraf vastgestelde budgetten.
Conceptmatig denken vereist inzicht in het bedrijf of instelling waarvoor je werkt. Je ingraven in de aard van de opdrachtgever. Dit alles om te voorkomen dat de ontvanger na alle inspanningen misleid wordt en een slecht gevoel overhoud.
Wat Creatiefplaza voor u kan betekenen?
Maak een vrijblijvende afspraak met Creatiefplaza en in een kosteloze analyse krijgt u inzicht in onze conceptmatige aanpak.